lauantai 24. elokuuta 2013

"Mini" Howleen "miitti"

Juu elikkä tulin just kotiin besun luota ja meil oli sellane Howleen "miitti"
Kuvat:


   Löydätkö Howleenit kuvasta?
   Löydätkö Howleenit tästä kuvasta?











   Tilanne kuva!


   DC Howleen: Apua mä tipun!
   13W Howleen: Oota mä autan!
   DC: Haa siitäs saat!
   13W: Äääkkk
   Tappelu näköjään synty?
   13W: Auuuh mun hiukset!

   Ette sit huomaa besun kättä xD





   13W: Sisko, mis mun takki on?
   DC: En tiiä mist puhut>:)
   Aaarrrgghhhh!!!
   Nyt mä niin tapan sut!
   Kiitti kun katoit mun ja siskon hienot tappelut!


No kommentteja?

Ps. Pari kuvaa besun söpöstä kissasta 
   Flipp!
   Aawwwsss <3<3<3




































1 kommentti:

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D