torstai 28. elokuuta 2014

Jäähyväiset...

Moi.

Mun MH harrastus on nyt ohi, tai se on ollut jo pari kuukautta... Mun ylä-aste alko, ja en haluis olla lapsellinen... MHt ei vaa innosta enää. Sen takia päätin sanoa täällä blogissa tän jutun...

Oon harrastanj MH nukkeja n. 3-4 vuotta :) Ne 3-4 vuotta on ollut ihania :') 
Tää blogi on ollut pystyssä n. 2 vuotta :) te lukijat ootte ollut niin ihanii ja sellasii et voi apua :* 

Oon miettiny mun MHoitten myymistä.. 
Jos joku teistä on kiinnostunut ostamaan multa hyväkuntoisen/hyväkuntoisia MH nukkeja nii ottakaa yhteyttä muhun mun s-postilla: eppuisaksson@icloud.com        EI ROSKAPOSTIA!
Nuket jotka multa edelleen löytyy:

  Kuvassa: (vas. Ylhäältä alas) Basic Draculaura, B&W Skull Shores Frankie Stein, Roller Maze Lagoona Blue.  (Kesk. Ylhäältä alas) 13 Wishes Howleen Wolf, Sweet 1600 Clawdeen Wolf, Dot Dead Gorgeous Spectra Vondergeist.   (Oik. Ylhäältä alas) Basic Robecca Steam, Picture Day Abbey Bominable, Dead Tired Ghoulia Yelps.  Ja ei kuvassa: 13 Wishes Catty Noir, Scaris Frankie Stein ja Picture Day Operetta.

Ja sitte myyn viel sen skootterin ja kylpyhuone setin :) 

Ottakaa mun sähköpostiin muhun yhteyttä..
Tää on raskasta päästää lapsuudestaan irti :'( Toivottavast saan myytyy mun nuket parempaa kotii!

Kiitos kaikille jotka on lukenut mun blogia ahkerasti!!!! Tulee ikävä :* 

Kiitos ja kumarrus. 


4 kommenttia:

  1. Mun mielestä MH nuket ei ole lapsellisia, olenhan minä kahdeksannella luokalla...
    :P

    VastaaPoista
  2. Jos todella olet kyllästynyt nukkeiluun ja MH nukkeihin niin olen siitä pahoillani ja tietysti surullinen, mutta ymmärrän kyllä.
    Mutta jos lopetat vain koska et usko harrastuksesi sopivan yläaste elämään, älä ihmeessä lopeta! Saattaahan se joidenkin mielestä olla lapsellista, mutta miksi niiden ihmisten mielipiteellä pitäis olla siulle mitään merkitystä?
    Täytän itse keväällä 20 enkä tahdo/aio lopettaa rakasta harrastustani. Vaikka yrittäisit kuinka sopeutua joukkoon ja olla kuin muut, tulee elämässä aina olemaan ihmisiä jotka eivät kuitenkaan sinusta pidä. Miksi siis et tekisi niitä asioita joista aidosti nautit kun saat shaissea niskaan aina joltain kuitenkin. "Haters gonna hate" & "YOLO" vai miten se meni :D

    Blogisi oli yksi ihan ensimmäisistä blogeista jota halusin alkaa lukemaan kun oma polkunu MH nukkejen parissa vasta alkoi. Tulen kaipaamaan postauksiasi :(

    VastaaPoista
  3. Voi ei! :(
    Mulla on vähän sama juttu, mutta en oo kokonaan lopettanu.. idek
    Sun blogi oli kans ensimmäisiä mitä oon lukenu, tykkäsin kovasti :) ja ymmärrän oikeesti mitä tarkotat


    Tuntuu oudolta palata bloggeriin, melkein kaikki ne blogit, mitä oon ihan aluks lukenu on jo poistettu/lopetettu..

    mutta kiitos kuitenkin, sun blogia oli ilo lukea :))

    VastaaPoista
  4. Onkos joku nukke vielä vapaana ? Haluaisin ostaa

    VastaaPoista

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D