sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Oon taas täällä!

Heippa kaikki ihanat monsteri lukijani!

En oo käyny pitkää aikaa lukemas kommentteja tai vanhoja postauksia ja sellast, elikä löysin pari ihanaa kommenttia parilta ghoulilta mun Jäähyväiset.. Postauksessa.

Oon päättäny elää mun elämän sillai niinkun haluan ja se tarkoittaa että mä aion jatkaa nukke harrastusta(yritetään ainaskii). Juu siis en aio ostaa uusia nukkeja(ehkä) mutta aion ottaa kuvii mun nukeista jne. Sain mun 14v synttäri lahjaks mun toiselta kummi-tädiltä Ghouls night Out Rochelle nuken ja sain sydärin melkee. Koska miten helkkarissa se nainen osti mulle nuken 14vuotis syntymäpäivälahjaks! Siis c'moon täytin 14 herran jumala! Sen ikäsiä ei enää kiinnosta nuket!

Mut se sai mut kyl vähän miettimää..

Elikkä yritän ny päästä postailun pariin jaa postailla varmaa n. Kerran viikossa.

Pus pus, Emilia <3 




1 kommentti:

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D