perjantai 5. heinäkuuta 2013

KT-Olipa Kerran....

kahdeksan monsteria joilla oli tylsää, he menivät ulos ja silloin tapahtui jotain dumdumduuuu.....
Lue siis Kuva tarina ja saat sen selville!!
Frankie-F
Abbey-A
Ghoulia-G
Lola-L
Spectra-S
Draculaura-D
Lagoona-L
Robecca-R

   Eränää kauniina kesäpäivänä monstereilla oli tylsää...
    F: Tylsää....
    R: Sanos muuta...
    A:Hei monsterit!
   A: Mä keksin!
   Kaikki: No mitä?
   (Abbey sininen puhekupla)
   Muut: Hyvä idis!
   D: Ulkonaa!!!
   S: Ihanaa!!
   L: Kääk mä jäin kiinniii!!!!!
   L: Rauhotu ny Lagoona.....
   *kävelee*
   L: Kattokaa mä juoksen kivien päällä!
   *kaatuu*
   L: Auts....
   L: Sattuko?
   L: Ei täs mitää...
   A: Kattokaa muaa!!
   A: Heei irti mustaaa!!!
   Linnea(serkkuni): No sori en vaa haluu et sie kaadut...
   S: Lallaallaallalaaa.....
   S: Minne kaikki katos?
   S: Oottakaa muaa!!!
   F: Kattokaa muaki!
   F: Viiiiiiii
   F: Jippiii
   F: Maailma on mun!!!
   G: Nami mansikka...
   G: Tästä voi tehdä uusia tiede kokeita...
   F: Oottakaa ku saan tän zoomamaan.....
   F: Abbey mee pois hiuksies kaa!!!
   A: Sorii...
   F: Nonnii nyt hyvä pose...
   (Huomatkaa takana olevat pojan housut ja jalat)
   F: Nonnii poseeraa....
   A: Jee mä ratsastan oksalla!!
   Tuntematon: Höhööö!!
   A: Häh??
  Tuntematon: Pako onnistui, mutta pakeminis ei oikee hyvin...
   R: T-t-tyypit, kattokaa taaksenne!!
   L: Mitä?
   F: Nii mitä...
   R Siel oli joku mies!!
   Minä: Kuka tämä tuntematon poika oli?
   Kommatkaa!
   Tuntematon: Kääääkkk!!!!!! *kaatuu*
   Duu duu duuuuuuuuu

No mutä piditte??
Ja kommatkaa kuka teidän mielest toi tyyppi oli....




































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D