keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Kuva-Tarina: Vamppitappelu

Juu nyt tää on mun eka kuva tarina! Toivottavast tykkäsitte;)

Lola: Moi oon Lola ja mä lähden huomenna kotiin takaisin ja.....
Draculaura:Haaa pois mun kameran edestä*taklaa Lolan*
Lola:Ääkkk*kaatuu*
Draculaura:Noni juu oon siis Draculaura ja oon...
Draculaura:Emilian toinen Monster High nukke! Elän ihanaa elämää hän....
Lola:*hyökkää*
Draculaura:EEENNN!!!*kaatuu*
Lola:Nonnii jatketaanpas..Oli siis aivan mahtavaa olla vierailulla täällä blogissa ja.....
Draculaura:Haaah!!!*hyökkää*
Lola:Äääkkkk!!!
(Mun siisti käsi näkyy paris kuvas nyt xD)



                                                               LOPPU!


Juu kuvat oli ny sellaset huono laatuawt mut kommatkaa!








2 kommenttia:

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D