sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

KT-???

Moi en keksinyt nimee tälle et joo mut kuvatarinaan




Eräänä päivänä....
   tyttö istui puussa....
   ja hänen nimensä oli....
   Clawdeen.
   Clawdeen: Lopeta toi hössötys jo hei!
   Minä: Sori mut oo hei varovaine oikeest....
   Clawdeen: Miks mun pitää olla varovainen?
   Minä: Sä oot aika korkeel, nii et vaa kaadu..
   Clawdeen: Mä en oo kömpelö!
   Clawdeen: Kato vaik...
   Clawdeen: ....AAAAAA!!!!!!


   Minä: Onks kaikki ok??
 
   Clawdeen: Ei....
   Minä: Mä varotin sua!
   Clawdeen: Auch....
   Clawdeen: Mä meen nyt YKSIN kattomaan auringon laskua!
         LOPPU!

No mitä piditte?
Teen viel yhen postauksen ku otin kaks kuvatarinaa...
Mut joo kommatkaa!!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos/kun kommentoit!
Kommenteilla blogini pysyy pystyssä :)
Jos on kysymyksiä niin yritän vastata niihin nopeasti :D